Гарантія
Гарантія на меблі ТМ «СОФАН», становить 18 місяців з моменту продажу, при дотриманні правил і вимог експлуатації меблів. Протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі якщо неможливо його усунути - замінимо деталь або виріб цілком.
При отриманні меблів, Покупець повинен перевірити цілісність упаковки вироби і деталей в упаковці. У разі порушення упаковки - перевірити кількість і комплектність вкладення.
Перед складанням меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність браку (відколів, подряпин, відповідності кольору всіх елементів виробу). При виявленні браку - призупинити складання, так як деталі меблів зі слідами монтажу поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення зборки, так як заміна браку проводиться тільки в заводській упаковці. Гарантія анулюється за умови, якщо деталь для заміни вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад: був закручений гвинт, прорізано отвір, т.п. Після закінчення зборки зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек і маркувальні ярлики (бірки) з упаковок.
Ми гарантуємо однаковий колір емалі на всіх фарбованих фасадах МДФ з однієї партії, які оформлені одним бланком замовлення. Можлива незначна різниця відтінків на фасадах МДФ з різних партій не є недоліком і переробці не підлягає. Ми залишаємо за собою право вносити зміни в комплектацію і конструкцію виробів, які не впливають на їх основне призначення.
Гарантія не поширюється за умов: порушені правила і умови зберігання та експлуатації меблів; відновлення та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно; меблі пошкоджена внаслідок дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого користування; змінена конструкція виробу або комплектуючих Покупцем; закінчення гарантійного терміну.
Термін пред'явлення рекламації 3-7 днів з моменту отримання товару!
Рекламації приймаються тільки при наявності товарного чека, самого виробу або окремих елементів і в оригінальній упаковці. У разі недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки (самостійно Покупцем), доставки і підйому (самостійно Покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок Покупця.
Гарантія не поширюється за умов: порушені правила і умови зберігання та експлуатації меблів; відновлення та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно; меблі пошкоджена внаслідок дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого користування; змінена конструкція виробу або комплектуючих Покупцем; закінчення гарантійного терміну.
Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну адресу [email protected]: фото виробу, фото паспорта виробу, фото пошкодженого елемента і інформацію з номером замовлення.
Меблі з ламінованої деревинно-стружкових плити (ДСП) призначені для експлуатації та зберігання в сухих і теплих приміщеннях.
Для запобігання деформації і зміни кольору поверхні меблів і кромки на торцях потрібно уникати попадання на деталі виробів з ДСП вологи і впливу прямих сонячних променів.
Не допускається піддавати меблеві фасади теплового впливу вище + 70° С (відкрита духовка, палаючі конфорки, розігріта плита, освітлювальні прилади і обігрівачі, гаряча пара і т.п.), це може призвести до деформації піт ДСП, зміни кольору фасадів, відшарування і відклеювання кромки ПВХ.
Не рекомендується експлуатація меблів не за прямим призначенням.
Не допускається надмірне навантаження на деталі меблів, яка призводить до їх деформації і руйнування.
При зміні місця розташування меблів в житловому приміщенні, необхідно спочатку звільнити їх від речей. При значних переміщеннях рекомендується зняти дверцята, внутрішні полиці і ящики. Меблі переносити тримаючи їх за бічні стійки і дно, попередньо піднявши їх над підлогою.
Не допускати волочіння по підлозі і підйом верхньої кришки для перенесення. При необхідності проведення ремонту та оновлення меблів потрібно звернутися до фахівців. Не допускається застосування засобів очищення, в складі яких є агресивні хімічні речовини (ацетон, пральні порошки, розчинники для фарб, а також кошти з вмістом абразивних матеріалів).
Не допускається попадання вологи на торцеві частини меблів, покриті плівкою, крайкою ПВХ (оброблені механічним шляхом фаски, деталей), - це призводить до розбухання ДСП.
Ми цінуємо кожного покупця! Тому навіть при пошкодженні купленого Вами товару самостійно, або по закінченню терміну гарантії - наші співробітники готові прийти Вам на допомогу. Післягарантійне обслуговування полягає в тому, що продавець, на прохання покупця, може організувати роботи по ремонту поламаних виробів або їх частин. При цьому витрати з доставки даного товару, в обидві сторони, і вартість самих робіт по рекламації - оплачує покупець за взаємним погодженням сторін.
Ми діємо на підставі
Відповідно до
• Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень;
• Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд;
• Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти;
• Збережено комплектація товару, ярлики, інструкції та маркування;
• Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазин;
• Транспортні послуги з повернення товару оплачуються покупцем.
УВАГА! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене під розміри, то даний товар відноситься до переліку товарів в Додатку № 3 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)» постанови КМУ № 172 від 19.03.1994р. «Про реалізацію окремих положень ЗУ «Про захист прав споживачів»
Додаткову інформацію дізнавайтеся у менеджерів.